Služby

 

Profesionálny prístup a Vaša spokojnosť je našou hlavnou prioritou. Výsledkom našej práce je spokojný zákazník, ktorý prenechal všetky starosti o svoje dane a účtovníctvo nám. Ponúkame Vám správne a bezchybne vedené účtovníctvo v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.

 

 

 

 

 

 

 

Účtovníctvo

Poskytneme Vám plný servis v oblasti účtovníctva, rovnako ako aj v ďalších oblastiach informačného systému Vašej spoločnosti. Môžeme Vám tiež zaistiť a ponúknuť služby v oblasti financií, likvidácií obchodných spoločností a pod.

Profesionálny prístup a Vaša spokojnosť je našou hlavnou prioritou. Výsledkom našej práce je spokojný zákazník, ktorý prenechal všetky starosti o svoje dane a účtovníctvo nám. Ponúkame Vám správne a bezchybne vedené účtovníctvo v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.

Jednoduché účtovníctvo

  • vedenie peňažného denníka

  • vedenie kníh pohľadávok, záväzkov a pomocných kníh

  • evidencia majetku a výpočet odpisov

  • vypracovanie daň. priznania k DPH

  • vypracovanie účtovnej závierky

  • vypracovanie daňového priznania

  • daňové a účtovné poradenstvo

 

Podvojné účtovníctvo

  • vedenie hlavnej knihy

  • evidencia pohľadávok a záväzkov

  • evidencia majetku a výpočet odpisov

  • vypracovanie daň. priznania k DPH

  • vypracovanie účtovnej závierky

  • vypracovanie daňového priznania

  • daňové a účtovné poradenst

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dane

Zverte sa do rúk daňových odborníkov, ktorí Vám ponúkajú svoje skúsenosti a znalosti z oblasti účtovníctva, financií a podobných záležitostí.

 

 

Profesionálny prístup a Vaša spokojnosť je našou hlavnou prioritou. Výsledkom našej práce je spokojný zákazník, ktorý prenechal všetky starosti o svoje dane a účtovníctvo nám. Ponúkame Vám správne a bezchybne vedené účtovníctvo v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.


Jednoduché účtovníctvo •vedenie peňažného denníka
•vedenie kníh pohľadávok, záväzkov a pomocných kníh
•evidencia majetku a výpočet odpisov
•vypracovanie daň. priznania k DPH
•vypracovanie účtovnej závierky
•vypracovanie daňového priznania
•daňové a účtovné poradenstvo

Podvojné účtovníctvo •vedenie hlavnej knihy
•evidencia pohľadávok a záväzkov
•evidencia majetku a výpočet odpisov
•vypracovanie daň. priznania k DPH
•vypracovanie účtovnej závierky
•vypracovanie daňového priznania
•daňové a účtovné poradenst

 

 

 

 

 

Poisťovníctvo

 

Poistenie je efektívna forma tvorby a prerozdelenia peňažných fondov, ktorú vykonáva poisťovňa na základe tzv. poistných vzťahov. Poistenie je prostriedok, ktorým sa straty niekoľkých poistených rozložia na všetkých poistených. Poisťovňa a poistník uzatvárajú poistnú zmluvu, pričom poisťovňa preberá riziko a poistník platí poistné.

 

V spolupráci s nadnárodnou maklérskou spoločnosťou, ktorá je na trhu cez 40 rokov Vám pripravíme poistenie podľa Vašich požiadaviek. 

Ponúkame:

- poistenie osôb - životné, neživotné

- poistenie majetku

- poistenie motorových vozidiel

- poistenie zodpovednosti za škodu

- poistenie podnikateľov a firiem

- úprava starých poistných zmlúv bez ich zrušenia

 Príprava poistného návrhu prebieha pri konzultácií s klientom podľa jeho   požiadaviek.

 

 

Bezpečnostné projekty 

Od 1.7.2013 vám zákon o ochrane osobných údajov ukladá nové povinnosti na zabezpečenie ochrany osobných údajov. Za ich nesplnenie vám môže Úrad na ochranu osobných údajov uložiť pokutu.

 

Profesionálny prístup a Vaša spokojnosť je našou hlavnou prioritou. Výsledkom našej práce je spokojný zákazník, ktorý prenechal všetky starosti o svoje dane a účtovníctvo nám. Ponúkame Vám správne a bezchybne vedené účtovníctvo v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.

Zákon o ochrane osobných údajov ukladá osobám, ktoré spracúvajú osobné údaje, povinnosť zabezpečiť ich ochranu, a to najmä pred poškodením, zničením, stratou, zmenou, neoprávneným prístupom a sprístupnením, poskytnutím alebo zverejnením alebo akýmkoľvek iným zneužitím. Na zabezpečenie ochrany osobných údajov prijme primerané technické, organizačné a personálne opatrenia, ktoré budú zodpovedať spôsobu a rozsahu spracúvania osobných údajov. Bezpečnostné opatrenia je potrebné prijať na elimináciu a minimalizáciu hrozieb a rizík pôsobiacich na informačný systém, v ktorom sú spracúvané osobné údaje. Tieto bezpečnostné opatrenia majú byť zaznamenané v osobitnom dokumente – bezpečnostnom projekte alebo bezpečnostnej smernici.

Čo je bezpečnostný projekt?

Bezpečnostný projekt je dokument, ktorý popisuje rozsah a spôsob zabezpečenia ochrany osobných údajov prostredníctvom prijatých bezpečnostných opatrení. 

Kto je povinný vypracovať bezpečnostný projekt?

Bezpečnostný projekt je povinná vypracovať každá osoba, ktorá spracúva osobitné kategórie osobných údajov v informačnom systéme prepojenom s verejne prístupnou počítačovou sieťou. Ide napríklad o podnikateľa, ktorý vedie evidenciu fyzických osôb, ktorej súčasťou je aj rodné číslo v databáze, ktorá je pripojená na internet.

Čo musí bezpečnostný projekt obsahovať?

Obsahové náležitosti bezpečnostného projektu vymedzuje Vyhláška Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky o rozsahu a dokumentácii bezpečnostných opatrení. Tá stanovuje, že bezpečnostný projekt musí obsahovať:

  • názov informačného systému
  • bezpečnostný zámer
  • analýzu bezpečnosti informačného systému
  • bezpečnostnú smernicu

Bezpečnostný zámer vymedzuje základné bezpečnostné ciele, ktoré je potrebné dosiahnuť na zabezpečenia ochrany osobných údajov.

Analýza bezpečnosti informačného systému predstavuje podrobný rozbor stavu bezpečnosti informačného systému s vymedzením rozsahu jeho odolnosti a zraniteľnosti.

Nový zákon o ochrane osobných údajov kladie väčší dôraz na obsah bezpečnostného projektu. Presne uvádza, čo majú jednotlivé časti bezpečnostného projektu obsahovať a aké technické, organizačné a personálne opatrenia je možné uplatniť.

Do kedy je potrebné uviesť bezpečnostný projekt do súladu s novým zákonom?

Osoba, ktorá zostavila bezpečnostný projekt ešte podľa starého zákona, je povinná uviesť ho z obsahového hľadiska do súladu s novým zákonom do 9 mesiacov odo dňa jeho účinnosti, t.j. do 1.4.2014.

Osoba, ktorej vznikla nová povinnosť vypracovať  bezpečnostný projekt alebo bezpečnostnú smernicu, je povinná tak spraviť v lehote do 9 mesiacov odo dňa účinnosti tohto zákona, t.j. do 1.4.2014.

Čo sa stane v prípade, že niekto nevypracuje bezpečnostný projekt?

Za porušenie povinnosti vypracovať bezpečnostný projekt, resp. dať ho do súladu s novým zákonom hrozí pokuta až do výšky 300 000 eur.

        

                                                              

  

 

 Bankovníctvo: 

     Vybavenie spotrebných a hypotekárných úverov na mieru v spolupráci s najlepšími úverovými špecialistami. ( Kompletný servis spolu so znaleckým posudkom, kúpnou zmluvou, poistením nehnuteľnosti a zápisom do katastra. )

 Refinc starých a nevýhodných úverov

 

 

                                                                                   

 Podnikateľský zámer

 

Podnikateľský plán potrebujete nielen pre rôzne typy investorov (strategického, inštitucionálneho, business angela) či banku,  ale najmä pre seba samého, aby ste vedeli, kam smeruje vaše podnikanie.  Má rôzne podoby prezentácie. O tom, ako sa tvorí a aký je dôležitý, ste už asi veľa počuli i čítali. Napriek tomu ho stále nemáte. Nie je čas, schopnosť sústrediť sa, neviete ako na to, a podobne.

Radi ho pre vás vytvoríme a odľahčíme od tejto aktivity.  Vy sa naďalej budete môcť venovať svojmu vzácnemu podnikaniu.

 

O príspevku na podnikanie od Úradu práce sociálnych vecí a rodiny

Je určený pre uchádzača o zamestnanie, ktorý je v evidencii najmenej 3 mesiace. Na ÚP v mieste plánovaného podnikania sa podáva písomná žiadosť, pričom je dobré podať ju hneď pri zaevidovaní na ÚP, nakoľko budete zaradení do poradovníka. Nasleduje absolvovanie internej prípravy a testu (na test nie je treba špeciálna príprava, postačujú všeobecné vedomosti), čakanie na výsledok (niekoľko dní), po ktorom nasleduje podpis dohody o poskytnutí príspevku. Peniaze bývajú pripísané na účet spravidla do 30 dní od podpísaní dohody. Posledným krokom je odoslanie formulára (oznámenie o prijatí pomoci) Ministerstvu financií SR. Výška príspevku je rôzna podľa krajov. Podrobnejšie informácie nájdete na www.upsvar.sk.